Sid Meier’s Civilization VI (2016)

 

Для тих хто раптом не знає – п’ята Цивілізація це моя і Олени улюблена гра для PC в яку ми награли кілька тисяч годин (Sid Meier’s Civilization V: Brave New World (2013), Civilization V: Gods & Kings (2012) та Sid Meier’s Civilization V (2010)). І тому звісно як тільки нова версія з’явилася у продажу я її одразу і купив і встановив і запустив.

Звичайна для великих ігор ціна (в США) у $60, тут все очікувано. І ціна такою ж і зберігається на момент написання цього посту. А от далі почалося неочікуване.

І почну я з зовнішнього вигляду. Дизайнерам треба було вирішити проблему відображення великої кількості дрібних об’єктів на карті так щоб вони не зливалися одне з одним і відрізнялися. А для цього в тому числі треба використовувати яскраві та контрастні кольори. Зробити яскравіші кольори з тією графікою що була у 5-й версії не вийшло б тому що знову ж таки весь екран було б забито дрібними яскравими плямами. Ну і в результаті нова версія отримала дещо мультиплікаційний стиль. Стиль цей дуже сильно різниться від попередньої версії, але особисто у мене ніяких негативних емоцій не викликає.

Щодо самого ігрового процесу то він став набагато складніший. Найбільше це проявляється в тому що тепер нема ніяких “атоматичних” дій. Розвідка територій, розбудовування міст, управління населенням, розвиток технологій і так далі – усе це треба робити вручну і робити на кожному кроці. Ідея розробників була в тому що як є автоматизовані дії то краще вже їх взагалі з гри прибрати. А усе інше має гравець розбиратися що і як робити і що на що впливає. Тому уся гра забита мікроменеджментом.

І що робить гру складнішою так це те що треба розуміти навіть такі дрібниці яку ділянку землі краще розробляти і для якої цілі і порівнювати її з характеристиками сусідніх ділянок. В результаті за час що я робив більше сотні ходів у 5-й версії встигаю зробити добре якщо десяток у 6-й.

 

Так само ускладнилася політика, але тепер вона ще й важить більше і дуже впливає на гру.

Вести війну стало складніше, а варвари відсилають розвідників яких треба перехоплювати – інакше вони побіжать на свою “базу” і звідти піде невпинний потік нападників.

AI в новій версії кращий і набагато агресивніший  – при найкращій нагоді супротивники складають союз і просто знищують мою цивілізацію за кілька ходів.

Коротше гра складна і я поки що в ній до перемоги не дібрався навіть на відносно легкому рівні складності :( І тому мабуть вона мені в результаті не так подобається як попередня версія яку я розумію доволі добре. Після кожної поразки я роздратовано вимикаю комп’ютер і не запускаю нову Цивілізацію ще 2-3 тижні…

Оцінки:

 

Залишити відповідь

Зайти з допомогою: